Customer Intelligence, Data Mining, Wydarzenia

Relacja z IV Konferencji Customer Intelligence

Konferencja Customer Intelligence

W dniach 14-15 października odbyła się IV Konferencja Customer Intelligence organizowana przez Blue Business Media. Miałem przyjemność uczestniczyć w Konferencji w roli prelegenta przybliżając obszar „Skutecznej operacjonalizacji środowiska analitycznego – czyli powtarzalnego i efektywnego procesu tworzenia oraz wdrażania modeli predykcyjnych”. Prezentacja skupiała się na poniższych aspektach:

  • Z jakich komponentów powinno składać się dojrzałe środowisko analityczne
  • Jak integrować środowisko analityczne z systemem klasy Campaign Management
  • Jak efektywnie budować, wdrażać i monitorować jakość modeli predykcyjnych
  • Jak mierzyć wartość biznesową płynącą z wykorzystania środowiska analitycznego

Prelekcja spotkała się z dobrym odbiorem, co mnie niezwykle cieszy 🙂 . Zapraszam do zapoznania się z relacją z wydarzenia!

Pozdrawiam,

Mariusz Gromada

Views All Time
Views All Time
1484
Views Today
Views Today
1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *