Cykl „Ocena jakości klasyfikacji” – lista artykułów
- Confusion matrix, Macierz błędu, tablica / macierz pomyłek – część 26/10/2015
- Zasięg (TPR – czułość / TNR – specyficzność) i precyzja (PPV / NPV) – część 2 25/11/2015
- Model predykcyjny i punkt odcięcia (cut-off point) – część 3) 04/12/2015
- Model predykcyjny i siła separacji klas – część 4 21/01/2016
- Strategie doboru punktów odcięcia – część 5 21/04/2016
- Skumulowane miary siły modelu predykcyjnego – część 6 26/07/2016
- Receiver Operating Characteristic – Krzywa ROC – część 7 24/09/2016
- Captured Response = ROC x apriori – część 8 09/10/2016
- Analiza estymacji prawdopodobieństwa – część 9 03/01/2017
- Model teoretycznie idealny – część 10 14/01/2017
- Captured Response vs Lift – część 11 14/01/2017
- Wskaźnik Giniego na bazie Captured Response – część 12 22/01/2017
- Lift nieskumulowany jako gęstość, Captured Response jako dystrybuanta – część 13 10/02/2017
- Wskaźnik KS na bazie Captured Response / Tips & Tricks na krzywych – część 14 12/02/2017
- Dwie klasy, ale jeden wskaźnik Giniego – część 15 13/02/2017
- „Sympatyczny” punkt przecięcia – część 16 20/02/2017
- PPV i FDR na bazie TPR (Captured Response) – część 17 26/02/2017
- TPR i FNR na bazie Liftu Skumulowanego – część 18 26/02/2017
- Wskaźnik Giniego na bazie wartości oczekiwanej – część 19 27/02/2017
- Odczarowujemy modele predykcyjne 03/02/2018
Poza Liczbami: Inne Twórcze Przestrzenie
Matematyka i muzyka są ściśle powiązane przez rytm, harmonię i struktury
Matematyka i muzyka są ściśle powiązane przez rytm, harmonię i struktury, które wykorzystują matematyczne wzory i proporcje do tworzenia estetycznych i emocjonalnych doznań. Z nieśmiałą ekscytacją przedstawiam moją pierwszą poważniejszą kompozycję, w której starałem się uchwycić te połączenia.
Scalar – zaawansowana aplikacja mobilna z silnikiem matematycznym mojego autorstwa
Views All Time
7518
Views Today
1